Medion Life P66000 (MD 84463)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Life P66000 (MD 84463) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tars 11-04-2017

Goed product

De eerste keer dat ik de radio aanzette was ik aangenaam verrast door de audio kwaliteit. Voor die prijs had ik zo'n goede klank niet verwacht.

Het is wel duidelijk dat dit toestel ontworpen is voor oudere mensen. De cijfers zijn zeer groot en de zachtste stand is best wel luid.

Bij de eerste keer heb ik de gebruiksaanwijzing nodig gehad maar daarna was het heel duidelijk en eigenlijk wel gemakkelijk. Ik was ook aangenaam verrast dat de wekker zelf de juiste datum, tijd en sterkste zenders zoekt.

Praktische tip: Het toestel heeft een draadje als antenne. Als je ontvangst goed is, dan raad ik aan om dat draadje aan de achterkant vast te plakken. Zo heb je minder kans dat het afbreekt bij het poetsen (wat gebeurd is bij een ander product dat ik vroeger had). Er is daar ook perfect plaats voor.

Pluspunten

• Goede audio kwaliteit
  • Simpele bediening

Minpunten

• de zachtste stand is best wel luid